Гарантія


Інтернет-магазин ЖЖУК дбає про своїх клієнтів. Ми пропонуємо тільки оригінальну і якісну продукцію. Кожна одиниця товару, запропонована в інтернет-магазині ЖЖУК, має гарантію від виробника, термін дії якої зазначений у гарантійному талоні, що входить в комплект доставки.
Гаджет з діючою гарантією підлягає ремонту в одному з авторизованих сервісних центрів. Інформація про їх місцезнаходження вказана в гарантійному талоні, а також на офіційному сайті виробника.
Крім того, відправити покупку на гарантійний ремонт можна через один з наших роздрібних магазинів. Досить просто принести у відділення вашого міста упакований товар, докласти до нього чек про покупку, гарантійний талон і паспорт.

Гарантії від виробника вказана наступна інформація:

- модель і серійний номер пристрою
- строк дії гарантії
- дата продажу товару


Талон та чек необхідно зберігати до закінчення строку дії гарантії.


Інтернет-магазин ЖЖУК співпрацює лише з авторизованими сервісними центрами. СЦ самостійно встановлює строки ремонту гаджета в залежності від складності поломки. Однак, гарантійний ремонт не може проводитися довше терміну, зазначеного в Законі "Про захист прав споживачів". Ви можете бути впевнені в якісно проведеному ремонті – всі фахівці мають високу кваліфікацію, досвід роботи та сертифікати від міжнародних компаній.

Закон «Про захист прав споживачів» дозволяє клієнту оформити відмову від робочого товару протягом 14 календарних днів, не враховуючи дату покупки.

Товар належної якості, можна повернути тільки в разі, якщо:

- збережений товарний вид, усі споживчі властивості
- не порушена комплектація
- є документ, що підтверджує факт купівлі та її умови (товарний) чек та гарантійний талон

Крім того, при виявленні в товарі заводського браку або пошкодження з вини продавця, ви також можете відмовитися від покупки. Дія Закону поширюється і на випадки, коли сервісна служба не може усунути поломку протягом 14 днів. А також на ті випадки, при яких подальший ремонт впливає на характеристики товару.


При поверненні товару, який не підлягає гарантійному ремонту, до всіх перерахованих вище документів, потрібно докласти відповідний висновок від авторизованого сервісного центру.


Наш магазин може відмовити вам у поверненні покупки якщо:

- гаджет був пошкоджений через порушення правил його експлуатації (за винятком заводського браку)
- були спроби самостійно відремонтувати або розкрутити пристрій, що спричинило за собою порушення гарантійних пломб
- виріб деякий час використовувалася, і на ньому залишилися явні сліди
- гаджет вийшов з ладу через перепади напруги, неправильного підключення живлення і інших систем пристрою
- пройшло більше 14-ти днів з моменту покупки


Зверніть увагу, що при поверненні товару, вартість доставки магазином не компенсується.